Jamie´s 30 Minute Meals (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 886 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jamie´s 30 Minute Meals (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jamie´s 30 Minute Meals (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jamie´s 30 Minute Meals (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
861 Kč
Není skladem

Krátký popis
Teaches you how to make good food super fast. The author proves that, by mastering a few tricks and being organized and focused in the kitchen, it is absolutely possible, and easy, to get a complete meal on the table in the same amount of time you'd normally spend making one dish. He also…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jamie´s 30 Minute Meals (Defekt) je 959 Kč

Výběr knih autora Jamie Oliver

Zobrazit všechny knihy autora Jamie Oliver
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.