Jan Merta - 70 % umělce, 30 % tramvajáka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 323 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jan Merta - 70 % umělce, 30 % tramvajáka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Merta - 70 % umělce, 30 % tramvajáka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Merta - 70 % umělce, 30 % tramvajáka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Merta - 70 % umělce, 30 % tramvajáka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
304 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha připravená k 66. narozeninám malíře Jana Merty a vydaná Galerií Zdeněk Sklenář u příležitosti stejnojmenné výstavy pořádané ve dnech 5. 12. 2018 – 26. 1. 2019 měla začátek v rozhovoru umělce a kurátora. Ten zatím nenabyl konečnou podobu, inspiroval však umělcovu ženu, Lenku Mertovou.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jan Merta - 70 % umělce, 30 % tramvajáka je 331 Kč

Výběr knih vydavatele Galerie Zdeněk Sklenář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galerie Zdeněk Sklenář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.