Laozi - Jan Merta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Laozi - Jan Merta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Laozi - Jan Merta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Není skladem

Laozi - Jan Merta koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Laozi - Jan Merta koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Laozi je studnicí staročínské moudrosti a jako taková byla již přeložena do mnoha jazyků. Druhý svazek nové edice Český Laozi přináší nejnovější verzi překladu Oldřicha Krále ve výtvarném pojetí Jana Merty pracujícího zde se symbolikou dne a noci, prostřednictvím kterých nabízí čtenáři…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Laozi - Jan Merta je 287 Kč

Výběr knih vydavatele Galerie Zdeněk Sklenář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galerie Zdeněk Sklenář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.