Josef Achrer - The Quest for Tranquil Space/Výprava do ticha vesmíru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 573 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Josef Achrer - The Quest for Tranquil Space/Výprava do ticha vesmíru koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
573 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Josef Achrer - The Quest for Tranquil Space/Výprava do ticha vesmíru koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
576 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Josef Achrer - The Quest for Tranquil Space/Výprava do ticha vesmíru koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
587 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Josef Achrer - The Quest for Tranquil Space/Výprava do ticha vesmíru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
478 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha vychází u příležitosti výstavy Josef Achrer - The Quest for Tranquil Space pořádané v American University Museum at the Katzen Arts Center ve Washingtonu, DC, ve dnech 11. 6. - 7. 8. 2022. Předcházela jí Achrerova Výprava do ticha vesmíru uskutečněná v Galerii Zdeněk Sklenář v Praze ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Josef Achrer - The Quest for Tranquil Space/Výprava do ticha vesmíru je 553 Kč

Výběr knih autora Josef Achrer

Zobrazit všechny knihy autora Josef Achrer
Výběr knih vydavatele Galerie Zdeněk Sklenář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galerie Zdeněk Sklenář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.