Jedlová včera a dnes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jedlová včera a dnes koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jedlová včera a dnes koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Jedlová včera a dnes koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Jedlová včera a dnes - Šustr Milan;Štoudková Kateřina. Kniha „Jedlová včera a dnes" nenabízí pouze pohled do historie obce díky dobovým fotografiím, ale ukazuje i srovnání se současnými fotografiemi Milana Šustra. Celobarevná publikace tak zve na pomyslnou procházku Jedlovou u…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jedlová včera a dnes je 257 Kč

Výběr knih autorů Milan Šustr , Štoudková Kateřina

Zobrazit všechny knihy autora Milan Šustr, Štoudková Kateřina
Výběr knih vydavatele Tváře

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tváře
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.