Jedna věta:

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 84 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jedna věta: koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jedna věta: koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jedna věta: koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jedna věta: koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Jedna věta: koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedna věta je unikátní projekt, o kterém jeho iniciátor Viktor Karlík napsal: „Koncem roku 2008 mě zaujala myšlenka naplnit představu, podle níž by vyzvaný autor po dobu dvanácti měsíců napsal pokud možno každý den jednu větu – větu, která bude ukotvena v konkrétním čase a jejíž délka bude…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jedna věta: je 88 Kč

Výběr knih autora Adin Ljuca

Zobrazit všechny knihy autora Adin Ljuca
Výběr knih vydavatele Revolver Revue

Zobrazit všechny knihy vydavatele Revolver Revue
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.