Jednodenní příběhy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 133 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jednodenní příběhy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jednodenní příběhy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jednodenní příběhy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jednodenní příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Jednodenní příběhy - Hájek Tomáš. Jedná o drobné časově koncentrované prózy v širokém pásmu od fantazijních nočních vizí k denním realistickým drobnokresbám. Námětem je osamění versus lidstvo, žába versus sebevrah, mír přerůstající ve válku. Publikace: Jednodenní příběhy - Hájek…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jednodenní příběhy je 132 Kč

Výběr knih autora Tomáš Hájek

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Hájek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.