Nevěděl jsem, zda jsem se probudil do významného dne...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nevěděl jsem, zda jsem se probudil do významného dne... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
105 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zamyšlení nad politickými událostmi v ČR od podzimu 1997 do jara 1998. Události jsou líčeny z pohledu sdělovacích prostředků.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nevěděl jsem, zda jsem se probudil do významného dne... je 105 Kč

Výběr knih autora Tomáš Hájek

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Hájek
Výběr knih vydavatele Cherm

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cherm
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.