Transevoluce - Scholastická evoluce druhů a člověka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Transevoluce - Scholastická evoluce druhů a člověka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Transevoluce - Scholastická evoluce druhů a člověka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Transevoluce - Scholastická evoluce druhů a člověka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Transevoluce - Scholastická evoluce druhů a člověka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Transevoluce - Scholastická evoluce druhů a člověka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
175 Kč
Není skladem

Krátký popis
"Transevoluce" se v podobě vědecko-populární knížky snaží najít čtenáře se zájmem o spekulativní otázky evoluce, sociobiologie a zoologie; zároveň míří do okruhu čtenářů se zájmem o společenskou filosofii, spiritualitu a kreacionismus. Je věnována velká pozornost teorii morfických polí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Transevoluce - Scholastická evoluce druhů a člověka je 182 Kč

Výběr knih autora Tomáš Hájek

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Hájek
Výběr knih vydavatele Vodnář

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vodnář
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.