Maso - Jednoduše & dokonale, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Maso - Jednoduše & dokonale, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maso - Jednoduše & dokonale, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Maso - Jednoduše & dokonale, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Není skladem

Maso - Jednoduše & dokonale, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor kuchařských bestsellerů Roman Vaněk vydává dlouho očekávanou kuchařku Jednoduše & dokonale – MASO. Jako vždy spolu s Vaňkem na této publikaci pracovala jeho manželka Jana a tým předních českých šéfkuchařů, kteří jsou zároveň lektory Pražského kulinářského institutu. V edici Jednoduše &…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Maso - Jednoduše & dokonale, 2. vydání je 285 Kč

Výběr knih autorů Roman Vaněk , Jana Vaňková

Zobrazit všechny knihy autora Roman Vaněk, Jana Vaňková
Výběr knih vydavatele Pražský kulinářský institut

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pražský kulinářský institut
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.