Jednoho dne princeznou 5

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jednoho dne princeznou 5 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
219 Kč
Není skladem

Krátký popis
Princezna Athanasie je na útěku. Její otec, nemilosrdný císař, ztratil při výbuchu magie paměť a nyní ji považuje za hrozbu, kterou je nutné eliminovat. Athanasie se před ním skrývá, kde jen může, ale nakonec najde útočiště v sídle vévody Alfeuse, kde ji Jeanette potají ubytuje.Situace pro…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Plutus

Zobrazit všechny knihy autora Plutus
Výběr knih vydavatele Gate

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.