Jess in a Mess (Set 3)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 100 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jess in a Mess (Set 3) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
100 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Jess is a Mess is part of a brand new set of phonically decodablereading books perfect for very early readers. These expertly levelledstories are engaging and perfectly match the new Letters aSounds guidance used in schools across the UK.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jess in a Mess (Set 3) je 100 Kč

Výběr knih autora Karra McFarlane

Zobrazit všechny knihy autora Karra McFarlane
Výběr knih vydavatele Scholastic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.