Ještěrky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ještěrky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ještěrky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ještěrky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ještěrky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ještěrky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ještěrky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ještěrky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis

Agnes, Kiki a Klára už si tohle léto dokonale naplánovaly. Tedy hlavně Kiki, která chce o prázdninách stanovat na louce za městečkem, lovit potravu a užívat si nekonečnou svobodu. Klára její nadšení nesdílí, přece nebude bez sprchy a kosmetiky. Agnes má radost, protože se zbaví otravného…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ještěrky je 260 Kč

Výběr knih autora Tereza Kopecká

Zobrazit všechny knihy autora Tereza Kopecká
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.