Jezídové - komunita na útěku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 197 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jezídové - komunita na útěku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jezídové - komunita na útěku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jezídové - komunita na útěku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jezídové - komunita na útěku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jezídové - komunita na útěku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jezídové - komunita na útěku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jezídové - komunita na útěku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jednou znejdramatičtějších událostí Blízkého východu posledních let byl útěk statisíců civilistů, kteří vroce 2014 naseveru Iráku prchali před postupujícími jednotkami tzv. Islámského státu.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jezídové - komunita na útěku je 214 Kč

Výběr knih autora Karel Černý

Zobrazit všechny knihy autora Karel Černý
Výběr knih vydavatele Lidové noviny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.