Jidáš zbavený pout 2 - Poslední hlídka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 384 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jidáš zbavený pout 2 - Poslední hlídka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jidáš zbavený pout 2 - Poslední hlídka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jidáš zbavený pout 2 - Poslední hlídka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
444 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jidáš zbavený pout 2 - Poslední hlídka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jidáš zbavený pout 2 - Poslední hlídka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jidáš zbavený pout Poslední hlídka uzavírá celou Ságu Společenství. Mark Vernon, mechanik a zručný řemeslník, má dojem, že konečně pro sebe našel správné místo v nejistém světě. Podařilo se mu získat práci v nejbezpečnějším ze světů Společenství. Zdá se, že on a jeho rodina už nejsou v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jidáš zbavený pout 2 - Poslední hlídka je 410 Kč

Výběr knih autora Peter F. Hamilton

Zobrazit všechny knihy autora Peter F. Hamilton
Výběr knih vydavatele Planeta9

Zobrazit všechny knihy vydavatele Planeta9
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.