K čemu jsou zbraně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 362 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

K čemu jsou zbraně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
K čemu jsou zbraně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K čemu jsou zbraně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
481 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K čemu jsou zbraně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K čemu jsou zbraně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K čemu jsou zbraně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K čemu jsou zbraně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kultura, sofistikovaná a mírumilovná společnost, je řízena stroji a lidé zde žijí v naprostém dostatku. Za hranicemi vlivu Kultury však leží neznámo a nebezpečí. Sledování okolních soustav a eliminaci hrozeb má za cíl oddělení výzvědné služby Zvláštní okolnosti. Cheradenin Zakalwe je jedním z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy K čemu jsou zbraně je 419 Kč

Výběr knih autora Iain M. Banks

Zobrazit všechny knihy autora Iain M. Banks
Výběr knih vydavatele Planeta9

Zobrazit všechny knihy vydavatele Planeta9
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.