Těhotenství a mateřství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 379 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Těhotenství a mateřství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Těhotenství a mateřství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Těhotenství a mateřství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Těhotenství a mateřství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Těhotenství a mateřství koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Těhotenství a mateřství koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Těhotenství a mateřství koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Těhotenství a mateřství koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Není skladem

Těhotenství a mateřství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
431 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Těhotenství a mateřství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
407 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zodpovědní rodiče chtějí být na příchod svého potomka připraveni. Tato moderní barevná publikace vám poskytne všechny nezbytné informace. Tandem zkušených odborníků a vyhledávaných autorů přináší aktuální gynekologické a pediatrické poznatky, uspořádané do vyčerpávající, přehledné a graficky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Těhotenství a mateřství je 398 Kč

Výběr knih autorů Miloš Velemínský , Martin Gregora

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Velemínský, Martin Gregora
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.