Jiří Anderle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 116 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jiří Anderle koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jiří Anderle koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jiří Anderle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Dějiny a teorie umění od společnosti Slovart CZ.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jiří Anderle je 120 Kč

Výběr knih autora Jiří Anderle

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Anderle
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.