Zlatý věk - S Janem Tůmou o životě a díle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 130 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zlatý věk - S Janem Tůmou o životě a díle koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlatý věk - S Janem Tůmou o životě a díle koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlatý věk - S Janem Tůmou o životě a díle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zlatý věk - S Janem Tůmou o životě a díle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlatý věk - S Janem Tůmou o životě a díle koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
139 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Zlatý věk s podtitulem s Janem Tůmou o životě a díle je záznamem tří setkání malíře a rozhlasového režiséra Jana Tůmy s malířem a grafikem Jiřím Anderlem na výstavě Panoptikum / Cabinet of curiosities v galerii Obecního domu v Praze 2016–2017, uspořádané k 80. narozeninám Jiřího Anderleho…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zlatý věk - S Janem Tůmou o životě a díle je 147 Kč

Výběr knih autora Jiří Anderle

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Anderle
Výběr knih vydavatele Radioservis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Radioservis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.