Joker - Muž, který se přestal smát 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Joker - Muž, který se přestal smát 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
Konec je na dohled a dva Jokerové přestávají stačit. Souboj dvou identických Jokerů vrcholí a Gotham se mění ve válečnou zónu, kde sem tam něco exploduje, vykolejí nějaké to metro a sem tam se střetnou dvě gangsterské armády nepříliš loajálních jokerovských přisluhovačů. Chaos dosahuje…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Matthew Rosenberg

Zobrazit všechny knihy autora Matthew Rosenberg
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.