Joker: The Man Who Stopped Laughing Vol. 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 550 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Joker: The Man Who Stopped Laughing Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
671 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Joker: The Man Who Stopped Laughing Vol. 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
679 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Joker: The Man Who Stopped Laughing Vol. 2 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The Joker s wayward world tour continues, as he turns LA into a war zone before heading back to Gotham to settle some scores!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Joker: The Man Who Stopped Laughing Vol. 2 je 633 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Matthew Rosenberg, Carmine Di Giandomenico
Výběr knih vydavatele DC Comics

Zobrazit všechny knihy vydavatele DC Comics
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.