K nové vědecké epoše

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 323 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

K nové vědecké epoše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
K nové vědecké epoše koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
466 Kč
Není skladem

K nové vědecké epoše koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K nové vědecké epoše koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

K nové vědecké epoše koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
417 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tato kniha se zaměřuje na kritiku a vysvětlení byrokraticky, ideologicky a komerčně deformovaných koncepcí věďy, vzdělávaní a jejich institucí v posledních desetiletích. Zároveň se zabývá možnými alternativami nové vědecké epochy. Kniha je unikátní tím, že se v globálním měřítku věnuje věde a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy K nové vědecké epoše je 410 Kč

Výběr knih autora Marek Hrubec

Zobrazit všechny knihy autora Marek Hrubec
Výběr knih vydavatele Vydavaťelstvo SSS spol.s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavaťelstvo SSS spol.s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.