Nová vědecká éra? - Od byrokratické komerce ke kreativitě ve veřejném zájmu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 118 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nová vědecká éra? - Od byrokratické komerce ke kreativitě ve veřejném zájmu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
118 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nová vědecká éra? - Od byrokratické komerce ke kreativitě ve veřejném zájmu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
120 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nová vědecká éra? - Od byrokratické komerce ke kreativitě ve veřejném zájmu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nová vědecká éra? - Od byrokratické komerce ke kreativitě ve veřejném zájmu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nová vědecká éra? - Od byrokratické komerce ke kreativitě ve veřejném zájmu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nová vědecká éra? - Od byrokratické komerce ke kreativitě ve veřejném zájmu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
130 Kč
Není skladem

Krátký popis
V příspěvcích osmi autorů ze tří zemí střední Evropy se z různých pohledů vypráví o byrokratizaci a deformaci provozu vědeckého bádání a univerzit od devadesátých let 20. století. Pozornost se soustřeďuje na patologické proměny, které vyvolala snaha uplatnit neoliberální dogmata v této oblasti,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nová vědecká éra? - Od byrokratické komerce ke kreativitě ve veřejném zájmu je 133 Kč

Výběr knih autorů Martin Kopecký , Marek Hrubec

Zobrazit všechny knihy autora Martin Kopecký, Marek Hrubec
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.