Základní příjem ve světě - Argumenty, experimenty, dějiny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 111 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Základní příjem ve světě - Argumenty, experimenty, dějiny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
111 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základní příjem ve světě - Argumenty, experimenty, dějiny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základní příjem ve světě - Argumenty, experimenty, dějiny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Základní příjem ve světě - Argumenty, experimenty, dějiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Základní příjem ve světě - Argumenty, experimenty, dějiny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
145 Kč
Není skladem

Základní příjem ve světě - Argumenty, experimenty, dějiny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
122 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace pojednává o nepodmíněném základním příjmu, který se stává stále více diskutovaným tématem jak mezi vědci, tak mezi občany a politiky, kteří je zastupují. Téma se stále více dostává také do masových médií v mnoha zemích světa. Tato publikace seznamuje se základním příjmem pomocí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Základní příjem ve světě - Argumenty, experimenty, dějiny je 131 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Marek Hrubec, Martin Brabec, Markéta Minářová
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.