Kabrňáci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Kabrňáci aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Prosíme o pozornost! Napněte uši, zbystřete zrak – rozdělují se ocenění. Poputují do nejrůznějších koutů světa mezi nejrozličnější živočichy. Držitelé cen jsou malí i velcí, chlupatí, štětinatí i opeření, a hlavně náramně šikovní: chytří, pilní, ochotní spolupracovat, neúnavní v produkci věcí…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Sabina Konečná , Tomáš Filipi

Zobrazit všechny knihy autora Sabina Konečná, Tomáš Filipi
Výběr knih vydavatele B4U Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele B4U Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.