Kakegurui: Blázni do hazardu 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kakegurui: Blázni do hazardu 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kakegurui: Blázni do hazardu 3 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kakegurui: Blázni do hazardu 3 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kakegurui: Blázni do hazardu 3 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kakegurui: Blázni do hazardu 3 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Úspěch na turnaji vede k prohloubení vztahu mezi Jumeko a Meari. Ale na akademii Hjakkaó, kde vládne hazard, je opravdové přátelství velmi křehká věc. Po jejich nečekaném triumfu se dostávají do centra pozornosti a každý se s nimi chce přátelit. Za Jumeko přichází Midari, dívka s páskou přes…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kakegurui: Blázni do hazardu 3 je 207 Kč

Výběr knih autora Homura Kawamoto

Zobrazit všechny knihy autora Homura Kawamoto
Výběr knih vydavatele Gate

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.