Kalhoty po mrtvém

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 314 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kalhoty po mrtvém koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kalhoty po mrtvém koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Není skladem

Kalhoty po mrtvém koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kalhoty po mrtvém koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kalhoty po mrtvém koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kalhoty po mrtvém koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Kalhoty po mrtvém - Welsh Irvine. Další a patrně poslední návrat k hrdinům Trainspottingu ke čtenáři opět přivádí starou známou čtveřici – Marka, Begbieho, Simona, Spuda. Všichni jsou zas o něco starší, v nových životních rolích. Mark vydělává slušné peníze pořádáním tanečních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kalhoty po mrtvém je 332 Kč

Výběr knih autora Irvine Welsh

Zobrazit všechny knihy autora Irvine Welsh
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.