Pohlavní životy siamských dvojčat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 291 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pohlavní životy siamských dvojčat koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
291 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohlavní životy siamských dvojčat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohlavní životy siamských dvojčat koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pohlavní životy siamských dvojčat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Pohlavní životy siamských dvojčat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Není skladem

Krátký popis
Svůj román Welsh zasadil netypicky do USA, a hlavní postavy jsou tentokrát ženy. Jedna z nich je Lucy Brennanová, trenérka ve fit centru, která odzbrojí možného vraha, a přivolá tak na sebe pozornost policie a zpravodajských relací. Druhá je deprimovaná, nadváhou sužovaná a manipulativní Lena…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pohlavní životy siamských dvojčat je 301 Kč

Výběr knih autora Irvine Welsh

Zobrazit všechny knihy autora Irvine Welsh
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.