Kam šel mráz?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kam šel mráz? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
219 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co by se stalo, kdybychom mráz vyhnali pryč? Vadilo by to něčemu?V jedné malé české vesničce se dospělým podařilo mráz úplně vyhnat. Jenže teď děti nemůžou bruslit na rybníce, na střechách se nedělají legrační rampouchy, sníh brzy roztává, a tak se nedá sáňkovat, bobovat ani lyžovat. Brzy se…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Staňková Vladimíra

Zobrazit všechny knihy autora Staňková Vladimíra
Výběr knih vydavatele Drobek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Drobek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.