Kandidát na manžela

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kandidát na manžela koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
359 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hledá se: Jeden (hodně skutečný) manželZnačka: Spěchá!Luc O'Donnell a Oliver Blackwood se seznámili před dvěma lety. Původně předstírali, že jsou do sebe zamilovaní, pak se do sebe zamilovali doopravdy a od té doby se snaží společně vyléčit svoje zlomená srdce a překonat rozpory s rodinou a…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Alexis Hall

Zobrazit všechny knihy autora Alexis Hall
Výběr knih vydavatele Red

Zobrazit všechny knihy vydavatele Red
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.