Kápézetka uštvané matky - Od vyčerpání ke svobodě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 51 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kápézetka uštvané matky - Od vyčerpání ke svobodě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
51 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kápézetka uštvané matky - Od vyčerpání ke svobodě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kápézetka uštvané matky - Od vyčerpání ke svobodě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kápézetka uštvané matky - Od vyčerpání ke svobodě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
55 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Možná máš někdy (anebo dokonce často) pocit, že nemáš život ve svých rukách. Musíš to či ono, cítíš se vláčena okolnostmi, povinnostmi, tím, co nikdo za tebe neudělá, nebo dokonce i tím, co někdo neudělá, a proto to děláš ty. Možná zrovna ve chvíli, kdy čteš tyto řádky, se cítíš na hraně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kápézetka uštvané matky - Od vyčerpání ke svobodě je 53 Kč

Výběr knih autora Kateřina Šťastná

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Šťastná
Výběr knih vydavatele Cesta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cesta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.