Pauline Jaricot - Malá holka, která vykonala velké dílo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 140 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pauline Jaricot - Malá holka, která vykonala velké dílo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pauline Jaricot - Malá holka, která vykonala velké dílo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pauline Jaricot - Malá holka, která vykonala velké dílo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
165 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pauline Jaricot - Malá holka, která vykonala velké dílo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pauline Jaricot byla nenápadná dívka, která se nikdy nepodívala tam, kam se snila podívat. Vzdala to? Ne. Vymyslela vlastní cestu. V této knize se vydáme do Francie na počátku 19. století a zjistíme víc o zakladatelce pravděpodobně největšího díla pomoci. Papež Pius XI. vyhlásil na počátku 20.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pauline Jaricot - Malá holka, která vykonala velké dílo je 151 Kč

Výběr knih autora Kateřina Šťastná

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Šťastná
Výběr knih vydavatele PETRINUM s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PETRINUM s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.