KáPéZetka vděčnosti s biblickými ženami

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 52 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

KáPéZetka vděčnosti s biblickými ženami koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
52 Kč
Skladem (odeslání ihned)

KáPéZetka vděčnosti s biblickými ženami koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

KáPéZetka vděčnosti s biblickými ženami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
56 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
KáPéZetka vděčnosti s biblickými ženami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
44 Kč
Není skladem

KáPéZetka vděčnosti s biblickými ženami koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
56 Kč
Není skladem

Krátký popis

Učíš mě důvěře. Bezmezné. V okolnostech, které jsou lidsky nesnesitelné, Ty jsi vítěz. Ty máš vždy navrch, i když já jsem na dně.
Když si myslím, že už nemám o co přijít a že horší to být nemůže, stane se něco, co mě hodí na ještě hlubší dno, než jsem čekala. Ale i když mě okolnosti a …

">Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy KáPéZetka vděčnosti s biblickými ženami je 52 Kč

Výběr knih autora Kateřina Šťastná

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Šťastná
Výběr knih vydavatele Cesta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cesta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.