Kapitán Bombarďák 9: Kapitán Bombarďák a neutešený návrat Tipiho Tancujnôžku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 227 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kapitán Bombarďák 9: Kapitán Bombarďák a neutešený návrat Tipiho Tancujnôžku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kapitán Bombarďák 9: Kapitán Bombarďák a neutešený návrat Tipiho Tancujnôžku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kapitán Bombarďák 9: Kapitán Bombarďák a neutešený návrat Tipiho Tancujnôžku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Georgea a Harolda sme naposledy videli, keď si išli odsedieť doživotie do väzenia. Čo horšie by sa im mohlo stať? Predstavte si, že vás z väzenia unesie Tipi Tancujnôžka cestujúci v čase! Spolu s chlapcami sa prenesieme do bezstarostných škôlkarskych čias, kde najstrašidelnejšou vecou, ktorej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kapitán Bombarďák 9: Kapitán Bombarďák a neutešený návrat Tipiho Tancujnôžku je 241 Kč

Výběr knih autora Dav Pilkey

Zobrazit všechny knihy autora Dav Pilkey
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.