Superkotě a komiksová škola: Perspektivy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 321 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Superkotě a komiksová škola: Perspektivy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Superkotě a komiksová škola: Perspektivy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Není skladem

Superkotě a komiksová škola: Perspektivy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak dopadne druhý týden komiksové školy? Každá žába má co říct! Jenže spoustu času proflákají hádáním. Hlavně Milan s Natálií si jdou po krku. Zvládnou vyrobit nové komiksy a k tomu se udobřit? A podívat se třeba na věc i z jiné perspektivy? Totiž z perspektivy toho druhého? Ale nebojte –…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Superkotě a komiksová škola: Perspektivy je 300 Kč

Výběr knih autora Dav Pilkey

Zobrazit všechny knihy autora Dav Pilkey
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.