Dog Man 9: Grime and Punishment: from the bestselling creator of Captain Underpants

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dog Man 9: Grime and Punishment: from the bestselling creator of Captain Underpants koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dog Man 9: Grime and Punishment: from the bestselling creator of Captain Underpants koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dog Man 9: Grime and Punishment: from the bestselling creator of Captain Underpants koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dog Man 9: Grime and Punishment: from the bestselling creator of Captain Underpants koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dog Man 9: Grime and Punishment: from the bestselling creator of Captain Underpants koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
247 Kč
Není skladem

Dog Man 9: Grime and Punishment: from the bestselling creator of Captain Underpants koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The ninth great Dog Man adventure from the worldwide bestselling author and artist Dav Pilkey - now available in an epic paperback edition. You'll howl with laughter! The Supa Buddies bamboozled the baddies, but all's not right in the world. Dog Man has a new problem to pound, and he's going to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dog Man 9: Grime and Punishment: from the bestselling creator of Captain Underpants je 273 Kč

Výběr knih autora Dav Pilkey

Zobrazit všechny knihy autora Dav Pilkey
Výběr knih vydavatele Scholastic

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scholastic
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.