Karamelky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 194 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Karamelky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Karamelky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem

Krátký popis
Predtým než sa z Viliama Klimáčka stal najprv príležitostný a neskôr ťažiskový dramatik slovenskej literárnej scény, bol básnikom. A ako inak, svojským. Hravým a vtipným, drzým a úprimným – a popri všetkom ľudským. Karamelky, básnické „jazz sessions“ obyčajného chalana, nestratili nič z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Karamelky je 193 Kč

Výběr knih autora Viliam Klimáček

Zobrazit všechny knihy autora Viliam Klimáček
Výběr knih vydavatele OZ FACE

Zobrazit všechny knihy vydavatele OZ FACE
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.