Kronika Karla IV. - Otec vlasti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 1 406 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kronika Karla IV. - Otec vlasti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 406 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kronika Karla IV. - Otec vlasti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 418 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Kronika Karla IV. - Otec vlasti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 789 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kronika Karla IV. - Otec vlasti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 908 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kronika Karla IV. - Otec vlasti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 639 Kč
Není skladem

Krátký popis
Šestidílná historická sága je nejznámější a také nejobsáhlejší román o Karlu IV. Vychází v jedné knize s bohatým barevným obrazovým doprovodem a v exkluzivní grafické úpravě. Výjimečná románová kronika Ludmily Vaňkové dala Otci vlasti podobu člověka, který je nám blízký i dnes, kdy je podle…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kronika Karla IV. - Otec vlasti je 1 632 Kč

Výběr knih autora Ludmila Vaňková

Zobrazit všechny knihy autora Ludmila Vaňková
Výběr knih vydavatele Šulc a Švarc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Šulc a Švarc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.