Kronika Karla IV. - Orel a lev

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 353 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kronika Karla IV. - Orel a lev koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kronika Karla IV. - Orel a lev koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kronika Karla IV. - Orel a lev koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kronika Karla IV. - Orel a lev koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
347 Kč
Není skladem

Kronika Karla IV. - Orel a lev koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Orel a lev (1347 - 1362) Po bitvě u Kresčaku zasáhla do života Karla IV. ještě třikrát smrt — manželky Blanky, malého syna Václava a druhé ženy Anny Falcké, náladové královny, která nedokázala porozumět svému choti, když mu po vážném zranění zůstala zmrzačená postava a zjizvená tvář. Až třetí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kronika Karla IV. - Orel a lev je 384 Kč

Výběr knih autora Ludmila Vaňková

Zobrazit všechny knihy autora Ludmila Vaňková
Výběr knih vydavatele Šulc a Švarc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Šulc a Švarc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.