Karl the Viking - Volume Two

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 625 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Karl the Viking - Volume Two koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Karl the Viking - Volume Two koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
664 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
The concluding adventures of Karl the Viking find him globe-trotting through Africa, India, Russia and even Atlantis in these sweeping historical fantastical adventures of the brave Briton who leads his warriors to glory.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Karl the Viking - Volume Two je 644 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Michael Moorcock, Don Lawrence, E. George Cowan
Výběr knih vydavatele Rebellion Publishing Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rebellion Publishing Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.