Karol Duchoň – Karči

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 479 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Karol Duchoň – Karči koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
479 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karol Duchoň – Karči koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karol Duchoň – Karči koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Skladem (dodání do 14 dnů)

Krátký popis
Tato výpravná celobarevná publikace shrnuje a popisuje životní příběh zpěváka Karola Duchoně, a to na základě ověřených faktů, dobových souvislostí a autentických výpovědí kamarádů, kolegů i členů rodiny. Je to pozoruhodný příběh mladíka ze slovenské Galanty, který přišel na svět s hlasem, jaký…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Karol Duchoň – Karči je 493 Kč

Výběr knih autorů Miroslav Graclík , Václav Nekvapil

Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Graclík, Václav Nekvapil
Výběr knih vydavatele MV knihy

Zobrazit všechny knihy vydavatele MV knihy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.