Kaštan

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kaštan koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kaštan koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kaštan koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kaštan koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Kaštan - Maternová Burčíková Jana. Fantastický román východočeské autorky. " Mám slabost pro babičky. Babičky jsou fenoménem české literatury. Jistě není náhodou, že i tento příběh stojí a padá s babičkou, která – ač vykořeněna z bývalého pozemského života – je zdrojem inspirace své…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kaštan je 237 Kč

Výběr knih autora Jana Maternová Burčíková

Zobrazit všechny knihy autora Jana Maternová Burčíková
Výběr knih vydavatele Kmen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kmen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.