Lehoučce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 160 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lehoučce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lehoučce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lehoučce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lehoučce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Lehoučce - Blahutová Ivana. Sbírka 42 básní prozaičky a básnířky Ivany Blahutové. Třicet čtyři básní vzniklo v letech 1996 až 2009. Kromě dvou byly všechny tyto starší básně publikovány časopisecky nebo ve sbornících a většina z nich zazněla také v pořadu v Kavárně Poetika v Praze se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lehoučce je 156 Kč

Výběr knih autora Ivana Blahutová

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Blahutová
Výběr knih vydavatele Kmen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kmen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.