Budiž!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 195 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Budiž! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Budiž! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Budiž! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
195 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Budiž! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Budiž! - Černík Michal. Kniha devadesáti krátkých filozoficko-básnických reflexí s vědomým humanistickým a v závěru i idealistickým a pacifistickým patosem. Autorem textu i ilustrací je známý básník a spisovatel Michal Černík. Publikace: Budiž! - Černík Michal.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Budiž! je 188 Kč

Výběr knih autora Michal Černík

Zobrazit všechny knihy autora Michal Černík
Výběr knih vydavatele Kmen

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kmen
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.