Kde je pan Autíčko? Plstěná okénka a zrcátko!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kde je pan Autíčko? Plstěná okénka a zrcátko! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kde je pan Autíčko? Plstěná okénka a zrcátko! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kde je pan Autíčko? Plstěná okénka a zrcátko! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Není skladem

Kde je pan Autíčko? Plstěná okénka a zrcátko! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knížka vhodná pro nejmenší děti a pro jejich první seznamování se světem. Rozvíjí jejich zrak, hmat a motorické schopnosti. Děti budou hledat schované dopravní prostředky, měkké detaily z plsti umožní dětem zlepšovat poznávání světa hmatem. Na konci knihy na děti vykoukne překvapení. V malém…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kde je pan Autíčko? Plstěná okénka a zrcátko! je 177 Kč

Výběr knih autora Ingela P Arrhenius

Zobrazit všechny knihy autora Ingela P Arrhenius
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.