Kdo je ten chlap? Hledání Boba Dylana

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 339 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kdo je ten chlap? Hledání Boba Dylana koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo je ten chlap? Hledání Boba Dylana koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo je ten chlap? Hledání Boba Dylana koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo je ten chlap? Hledání Boba Dylana koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Není skladem

Kdo je ten chlap? Hledání Boba Dylana koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedna z nejlepších biografií, které byly kdy napsány o Bobu Dylanovi, vyniká originálním pojetím a obrazným jazykem. Bob Dylan hraje už půl století prvořadou roli ve vývoji populární hudby a nejednou určoval směr, jímž se bude rock či folk ubírat. Podobně významných umělců není mnoho a ještě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kdo je ten chlap? Hledání Boba Dylana je 368 Kč

Výběr knih autora Dalton David

Zobrazit všechny knihy autora Dalton David
Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.