Kdo neharaší, není chlap

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 213 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kdo neharaší, není chlap koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo neharaší, není chlap koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo neharaší, není chlap koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kdo neharaší, není chlap koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Není skladem

Kdo neharaší, není chlap koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Kdo neharaší, není chlap - Mlynářová Marcela. Nová kniha oblíbené autorky opět s patřičnou nadsázkou popisuje zážitky z cestování nejen po koutech naší země. S energií sobě vlastní se vás autorka pokusí přesvědčit, že náplní vyššího věku nemusí být jen vnoučata, sypání zrní holubům a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kdo neharaší, není chlap je 236 Kč

Výběr knih autora Marcela Mlynářová

Zobrazit všechny knihy autora Marcela Mlynářová
Výběr knih vydavatele Lirego

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lirego
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.