Krvavý náhrobek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 290 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Krvavý náhrobek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavý náhrobek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavý náhrobek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krvavý náhrobek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Krvavý náhrobek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Není skladem

Krvavý náhrobek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis

Na hřbitově malé jihočeské vesnice je nalezena brutálně zavražděná mladá žena. Letní sezóna je v plném proudu, proto je nutné případ rychle a v tichosti vyřešit, aby místní podniky nepřišly o své hosty. Policie proto přizve k vyšetřování soukromého detektiva Erika Baumanna, bývalého člena…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Krvavý náhrobek je 327 Kč

Výběr knih autora Anna Beatrix Bártová

Zobrazit všechny knihy autora Anna Beatrix Bártová
Výběr knih vydavatele Lirego

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lirego
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.