Jan Žižka z Trocnova - Světla a stíny hejtmanovy životní cesty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 438 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jan Žižka z Trocnova - Světla a stíny hejtmanovy životní cesty koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
438 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Žižka z Trocnova - Světla a stíny hejtmanovy životní cesty koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jan Žižka z Trocnova - Světla a stíny hejtmanovy životní cesty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
536 Kč
Není skladem

Jan Žižka z Trocnova - Světla a stíny hejtmanovy životní cesty koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Životní příběh legendárního vojevůdce vznikl na základě úspěšného televizního dokumentárního seriálu. Dvojice spisovatelů Otomar Dvořák a Jan Bauer se vydala po stopách Jana Žižky, zanechaných v české krajině. Probádali desítky památníků a pomníčků, některé patetické a jiné směšné. Poznali, jak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jan Žižka z Trocnova - Světla a stíny hejtmanovy životní cesty je 500 Kč

Výběr knih autora Otomar Dvořák

Zobrazit všechny knihy autora Otomar Dvořák
Výběr knih vydavatele Lirego

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lirego
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.