Kdo zabil Snížka?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kdo zabil Snížka? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Hrozně bych chtěla psa, kterej by byl jenom můj.“ Martina by si tolik přála vlastního psa. Malý bílý „vlček“ ji zaujal na první pohled. To ale ještě netušila, že se Snížkem budou samé potíže. Neposlouchá, nehraje si, utíká a skoro nikdo ze vsi ho nemá rád. Když pak Martina jednoho dne najde…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kdo zabil Snížka? je 237 Kč

Výběr knih autora Petra Soukupová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Soukupová
Výběr knih vydavatele OneHotBook

Zobrazit všechny knihy vydavatele OneHotBook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.